10 aylık oğlum mutfakta ben yemek yaparken buzdolabı posetinden bi ısırık aldı ve yuttu çiğnediğini gördüm elimi soktum agzına ama yutmuştu sanırım göremedim agzında öyle öksürmedi zorlanmadı ama içim içimi yiyor cok kucuk 2 parca şeklinde yok posetin üzerinden baktım. Kakasını takip edicem de sizce cıkar mı ya ? Yani ben görebilir miyim çok ufak 1-2 cm kadar 2 parça