Kızlar 13 ay 11 gunluk bebeklerim var anne sutu almıyolar gece yatmadan bide sabah erken kalktklarnda mama veriyordum ama son zamanlarda içmek istemiyolar hic 150cc bile bitirmiyolar hep ziyan oluyodu mama ve icmek istemediklerini anladm ve kesicem mamayı onun yerine gece yatmadan ne veriyosunuz sabah falan mesela 7 gbi uyanıyolar direk kahvaltımı yoksa süt falan mı veriyosunuz öncesinde bende şuan keçi sütü var onu versem nasl vermeliyim bilmiyorum dun aksam gece mamsını yaptm bu kutuda olanlardan biberona koydum biraz pekme koydum çok sevdiler bayada tok tuttu yani kafam karştı siz nasl yapıyosunuz mama yemeyen bebeginize