NatashaRomanoff 2bebisannesi_ maşallah prensese çok duru 😻🧿 benim kızımda 20 aylık 🥹 tadını çıkarın gerçekten zaman çok hızlı geçiyor. Seneye bu zamanlar bu fıstıkta 20 aylık olacak 🥹
semasyy 2bebisannesi_ 8 ay 11 günlük kızım hem zor hem güzel anneliğe hergün biraz daha alışıyorum 4 gün önce alkış yapmaya başladı 🤭 şükürler olsun ki sağlığı yerinde 🙏🏻 bir de şu alerjiyi atlattık mı her şey daha güzel olacak inşallahh ☺️🌸
2bebisannesi_ semasyy masallah subhallah saglik çok önemli bizde doğduğundan beri hastanelerdeyiz guatr var benim kiziminda ilaç kullanıyor 💖
Esoz1110 2bebisannesi_ Rabbim sağlıklı huzurlu uzun ömürler nasip etsin🤲 kızım 5 gün sonra 23 aylık olacak☺️
Bennededimki 2bebisannesi_ bizimde 7. Ay çekiminden ♥️ 10 gün sonra bizde 8 iz. Sağlıkla büyüsünler 🌸🫧👶🏼
aslananne27 2bebisannesi_ 2,5 yaştan sesleniyorum kafayı yedim delirmeme ramak kaldı bu sendrom bitmeden ben bittim
BENOYLEUYGUNGORDUMM 2bebisannesi_ maşallah. Bizim ki 13 aylık oldu ama şuan hasta yavrum 1 aydır ki el ayak hastalığı ile uğraşıyoruz. Dikkat edin lütfen