momft25 Çalıştığım kurumda bazen çocuğumun alerjisi için izin alıyorum kurumda durum bildirir istiyor alerjis i için alerji doktorları böyle bir rapor düzenliyor mu alan var mı ?
momft25 adakussss kreşe göndermiyorum alerjisi yüksek diye bakıcı zor buldum bakıcımız izin aldığı zamanlar oluyor mecbur izin almak zorunda kalıyorum alerjisi olduğu için çekiniyorlar bakım konusunda