Arzugok Seyma-41 bildiğimiz tam bir pipet şeklinde ilk gün zordu yalan söyleyemem çok ağladı ama serum ilaç rahatlattı sonra ki günler çok rahat hele benim oğlum asla yerinde durmuyor şuanda pipisinin üstüne atlıyor ayağa kalkıyor emekliyor
Seyma-41 Arzugok ya gerçekten mi benim oğlumda öyle çünkü çok haraketli asla durmuyor yerinde korktuğumuz gibi değil yani
Arzugok Seyma-41 hareket ettikçe ben korktum canı acıyacak diye doktora dedim üstüne falan oturuyor emekliyor diye acısa yapmaz zaten dedi biraz rahatladım. Bugün 5. Günümüz bandajımız çıktı resmen etinden et koptu o kadar ağladı ki belliydi canının yandığı hemen ağrı kesici istedim biraz rahatlattı
Seyma-41 Ahh çok geçmiş olsun inşallah bizimde kolaylıkla geçer ve biter pekii taburcu ne zaman başarılı geçti mi doktor bişey dedi mi
Arzugok Seyma-41 ameliyat başarılı geçti dedi tahmininden daha zor olmuş 2 buçuk saat ameliyatta kaldı zaten çarşamba günü falan çıkaracak sanırım tabi içerisinde ki sondamız ne zaman çıkar onunla alakalı birşey demiyor şuan. Sizede çok geçmiş olsun şimdiden hayırla girsin çıksın inşallah ameliyattan yavrunuz
Seyma-41 Köpük bardak koydurttular mı acaba birde nasıl uyutuyorsunuz bir yerde sallamak yasak diye okudum ama
Arzugok Hava almadı gerektiği için kapattırmıyolar illa bezlemek istersen bardak falan koyupta bezleyebilirsin dedi ama bizde bardak kanama yaptı çok hareket ettiği için sünnet külodu almıştım öncesinde onu kullandım ben