aslanmommy oioi de var bende ,wee babyninki de var .oioi almaya hiç gerek yokmuş kapağı bile yok.kullanirken hep wee baby ninkini kullanıyorum çok daha güzel bence . Dondurucuda donduruyorum içindeki meyveyle öyle veriyorum ben dişleri rahatlasın diye. Hasta etmem inşallah çocuğu 😂