minimini1kus bir tedavisi var diye biliyorum yanlış da yönlendirmek istemiyorum zaten çocuk doktorunuz nereye başvurmanız gerektiğini söyleyecektir bir tedavisi olduğunu biliyorum sakın korkmayın annesi 🙏🏻🥰 Rabbim yavrularımızı bize bağışlasın. İnanın yarık dudakla doğan bir bebeği vardı eşimin arkadaşının, annesi hamileyken korona oldu, koronadan dolayı olmuş dediler şu an bebiş 3 yaşında ve dudağı gayet normal tedaviyle düzeldi ki hemanjiyomun tedavisi daha basittir diye düşünüyorum ilaç veriliyordu sanırım