Merhaba anneler🦋
Ek Gıda tadımlara başladık. Kayınvalidem mayladığı bir kavanoz yoğurdu bize verdi. Bebeğe de verirsin demişti. Verdim bir tatlı kaşığı ilk defa. Hep yüzünü ekşitti kıZım. Yoğurt taze yapılmış ama hafif ekşi biz yiyebilirsiniz de bebek yiyebilir mi bilemedim? Yedireyim mi sizce kızıma ( 5 aylık ve sadece mama ile besleniyor).
Sizler yoğurdu nasıl yapıyorsunuz ben de ilk defa yapacağım ekşimsi olsun istemiyorum Bilgi rica ediyorum...