karanbebk 4 aylık bebekte demir ilacı kullanan var mı , bugün aşıya götürdüm sağlık ocağından verdiler ama kullanıp kullanmama da kararsızım , ilerde dişlerinde çürüme kararma yapablr ama dedi ebeler
Gizmokzilla karanbebk evet kullanmalısınız ama asmnin verdiği vegaferonu değil sağlıklı içerikliler var ocean bestiron sidefer vs gibi onlardan alsanız iyi olur. Sağlık ocağının verdiği hem dişlerde kararma yapar hem kakada boyama yapar hem kabızlık yapabilir hem de huysuzluk yapabilir onu kullanmayın
biraslananasi karanbebk temiz içerikli başka bir damla öneririm ben demiron kullanıyorum araştırabilirsiniz içeriği temiz. Mutlaka kullanın ama demir takviyesi önemli
tugce94 karanbebk bestiron varmış temiz içerikli ona başlayacağım alerji diyetisyeni diye bir Instagram sayfasında gönderi var konuyla ilgili araştırın sağlık ocağının verdiği kabızlık yapıyormuş
akrabavuran karanbebk sağlık ocağı verdi kullanmadım geri verdim, doktorumuz ocean al dedi onu aldık. Demir kesinlikle ver vitaminsiz kalmasın canım çok çok önemli
Hll112 biraslananasi bizde demiron kullanıyoruz ama doktorumuz kilosu çarpı iki vereceksin dedi yani kilosunun 2 katı acaba fazla mı gelir ki
biraslananasi Hll112 bilemedim şimdi bende. 9. Ayda kan tahlili yaptırdık demir değeri güzel çıkmıştı belki o yüzden dozunu yeterli bulmuştur bizimki. Siz yine doktorun dediğine göre verin en iyisi kontrolde sorarsınız bir daha. Bir daha ki kontrolde bende sorayım doktora