Sabis42 Aysel_Alp 3 saate bir 60 cc verin dedi ama bazen 4 saati buluyor.. önceden emdiğinde doyduğunu düşünüyorduk emdikten sonra uyuyakalıyordu yatağa yatırınca uyanıyordu hemen.. şimdi emme+60 cc sütü içtikten sonra uyanmıyor çok şükür..
littleangel Sdyy mamayı şimdiye kadar gündüzleri hep kaşıkla verdim, sadece geceleri biberon kullandık alışmasın diye ama herkes kaşıkla doyduğunu anlamaz çocuk diyo 🤷♀️Öyle mi acaba gerçekten?
Sdyy littleangel ilk defa sizden duydum bilgim yok açıkçası🤷♀️ ama zannetmiyorum çok hızlı aldıklarında doyduğunu anlamıyorlar bnce aksine, kaşıkla biraz zor oluyor en rahatı EDS yada şırınga bnce
Sabis42 Aysel_Alp mama vermiyoruz anne sütü sağıp veriyoruz bebeğim emerken tam kavrayamadığı için extra anne sütü sağıp veriyoruz