Merhaba kızlar, 26 günlük bebeğim var ama kakasını dört gündür falan yapamıyor , fitil veriyoruz anca o şekilde yapıyor..benim sütüm yetmiyor o yüzden mama veriyorum aptamil.. etrafımdakiler bu çocuk doymuyor o yüzden kaka yapamıyor diyo🤷♀️Doymuyor mu yoksa mamadan dolayı mi yapamıyor acaba?İlk çocuğum çok tecrübesizim o yüzden..doktor çişini yapabiliyorsa doyuyor diyor ama 🤷♀️ Önce meme verip sonra 40 cc mama veriyorum, dünden beri de 50 ccye çıkardım çünkü sütüm sağınca anca 20 cc çıkıyor iki göğüsten😔zaten yiyip içmediğim şey kalmadı süt artsın diye ama yok malesef çok üzülüyorum 😔sizce 40 cc az mi 26 günlük bebek için?