sarisinnanasi [silindi] testi 3 gün önce vermiştim. regl olmam gerekiyor ve gecikti hala olamadım. bir haftadır da kasıklarımda ağrı var acaba beta sonucu değişir mi sonradan yükselme dueumu var mı?
sarisinnanasi dondurmalisuflem testi 3 gün önce vermiştim. regl olmam gerekiyor ve gecikti hala olamadım. bir haftadır da kasıklarımda ağrı var acaba beta sonucu değişir mi sonradan yükselme dueumu var mı?
sarisinnanasi aslananne27 testi 3 gün önce vermiştim. regl olmam gerekiyor ve gecikti hala olamadım. bir haftadır da kasıklarımda ağrı var acaba beta sonucu değişir mi sonradan yükselme dueumu var mı?
sarisinnanasi Themom_ testi 3 gün önce vermiştim. regl olmam gerekiyor ve gecikti hala olamadım. bir haftadır da kasıklarımda ağrı var acaba beta sonucu değişir mi sonradan yükselme dueumu var mı?
Themom_ sarisinnanasi Hayır olmaz. Çünkü 5> üzeri olursa hamilelik veya geç döllenme sayılır. Mesela 10,15 gibi. Öyle biliyorum.
sarisinnanasi Themom_ anladım teşekkür ederim. ben de birkaç yerde 0 lı sonuçlar görüp bir hafta sonrasında hamile olduğunu öğrenenleri gördüm de o yüzden içimde şüphe kaldı