hilaaldaban benimde bebeğim üç ay ongünlük bize bigaia probiyotikli gaz damlası çok iyi geliyor denemenizi öneririm , ama benim bebeğimin de gündüz uykusu yok saat 2 gibi uyur yarım saat bilemedin 45 dk , birde akşam üzeri 6 gibi uyur yarım saat ondan sonra gece 12 ye kadar uyumaz , gece uykusundan da kolay kolay uyanmaz mama veriyorum hemen kalkmasın diye yok tutuyor uzun süre Aptamil klâsik olandan öneririm bize çok iyi geliyor. Evet gün içerisinde zorlanıyorum uyumadığı için ama pusete koyuyorum onu çok seviyor . Bide acaba sizin bebek doymuyor mu ağlıyor