Arkadaşlar dün elimi balkon demerine çarptım daha sonra parmağım şişti hareket ettiremedim ve acil de çatladığını söylediler parmak olduğu için atel yaptılar sadece benim merak ettiğim parmağım iyileşince 1 ay düz ve hareketsiz kaldığı için hareket ettirebilecek miyim eskisi gibi 🥲
Birde. Çabuk iyileşiyor mu ?