ZeydsMom edaemre1 6 ay yogun oldu. 6 aydan sonra simdi hafifledi. Yani bebek bezi ust uste koyardm o derece. Ne varsa tikistirirdim . Sanki cis yaparcasina kan gidiyordu. Artik doktora gidecektim
esra55_28 edaemre1 ilk regli olduğumda dolu dolu yoğun regl oluyordum çok korkmuştum aksilikmi var diye doktorum çok normal olduğunu söyledi ped yetistiremiyordum bende kilotlu bez aldım.
EbruBoluKaya edaemre1 ilk regliler çok yoğun oluyormuş doktorum söylemişti uzun sürebilir ve çok kanaman olabilir demişti