Herkese merhaba hanımlar. Eğer kpss önlisans 70 i geçersem katiplik denemek istiyorum, klavyeye nasıl ve nereden çalışmalıyım, çok kötü değilim fakat hızlanmam lazım. Sözlü mülakat içinde nereden hazırlanacağım? Bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏