İlk doğduğundan beri mama desteğini proseyno ile yapıyordun gaz problemi var diye. Hala proseyno kullanıyorum içeriği normal aptamile göre daha mı zengin? Normal aptamile geçsem mi diye düşünüyorum da bir türlü karar veremedim baya fiyat farkı var aralarında. Fiyatı önemli değil eğer içeriği zenginse tabii ki ama aynıysa neden onu almayayım