Kızlar kızım 8 aylık. 2 uykuya geçtikten sonra ek gıda saatlerini güzel ayarladık ancak sabah bir türlü oturtamıyoruz. Uyanır uyanmaz emerse kahvaltı yapmak istemiyor. Ama karnı da çok aç oluyor kahvaltı masasında ağlayarak kalkıp mama istiyor. ( emiyor ama keyiflik 3-5 dk anca) Sabah uyanınca mama versem bu sefer tok olduğu için kahvaltıyı hiç istemez diye düşünüyorum. Bir türlü yol bulamadım. Siz nasıl yapıyorsunuz sabah kahvaltı işini? Kaçta uyanıyor ne zaman emziriyor ya da mama veriyor, kahvaltısını veriyorsunuz?