15 aylık kızım Bilinçsiz şeyler söylüyor sadece . Hayvan seslerini taklit ediyorum, o söylemiyor. Ama sürekli babıldıyor. gan gan diyor. Eline kitabı alınca kendi kendine bir şeyler diyor ama anlaşılmıyor. Nene dede gel felan diyor ama sanki bilinçli değil. Bir de ooo piti piti sayıp koş koş yapınca ayaklarını ileri geri hareket ettiriyor (ben öğretmiştim) bu kadar yani. Ama başkalarının çocuğu hayvan seslerini felan taklit ediyor çok canım sıkılıyor. Evde tv felan da açmayız yani ekran desek hadi. Normal mi anlamadım