Dedektifgadget Sabaha doğru düştü ateşi 37.5 u geçmişti var olan bir kulak ağrısı var ağrı kesici damla kullanıyoruz uykulu olduğu için calpol veremedim Şuan gayet iyi ateşte yok neden böyle oldu ki gece ?
bebelac Dedektifgadget 37.5 çok yüksek bir ateş değil tabiki ateş belirtisi ama takip etmelisiniz eğer düşüyor ise sorun yok nedenleri her bebeğe göre değişir takipte kalın birde nereden ölçüyorsunuz ateşi ?
Dedektifgadget bebelac dün gece baş çevresi yani alnını ölçtüm ama vücudu da sıcaktı. Şuan ateşi normal peki ateşi kaça kadar normal hastaneye kaç olunca goturmeliyim
Dedektifgadget annebalim_ o baya çıkmış ateşi. Kızımda 8 dişi var toplam ama hepsi ateş yapmadı sonuncu hariç