15 aylık bir oğlum var normalde de çok sakin bi bebek değil ama şu dört gündür istediği bişey olmayınca saatlerce ağlıyor bana vuruyor kafasını duvara vuruyor sakinleştirmeye çalışıyorum kucağıma almaya çalışıyorum ama kendini atıyor kucağımdan yada bana vurmaya çalışıyor bu huyundan vazgeçmesi için ne yapabilirim kızlar