edal1 yeni telefon aldım ama uygulamadan giremiyorum telefon numarası istiyor numaramı nasıl kayıt edebilirim int giriş oluyor kullanıcı adıyla fakat uygulamada sadece telefon numarasıyla yardım lütfen 🥹🥹
Gizmokzilla edal1 annemiz uygulamamızın alt kısmında bebek, forum yazan o seçeneklerin en sonunda daha fazla kısmı var 3 nokta şeklinde ordan giriş yapabilirsiniz 🌸