esr-svd Kızlar merhaba evolvia 3 mama bulamıyoruz. Sitelerde mağalazada bulamadım. Elinde olan varsa lütfen yardımcı olursanız sevinirim. Almak için hiçbir yer bulamadım ve kızım onun dışında yiyemiyor.
Meri-Mel esr-svd Geçen de yazmıştım benim elimde var 3 numara dönüş yapmamıştıniz güncel fiyat ne bilmiyorum ama kaldı kızımın hiç acilmadik bir kutu maması 800 gramlık 😊
esr-svd Meri-Mel hocam 1 tane mi acaba? Baska var mı? Alerjik olan değil ama değil mi? Nutripro plus ben alsam ne kadara vereceksniz ya alsam cok iyi olur
esr-svd Meri-Mel bu evet. Ne kadara veriyorsunuz acaba? Tüketimi durdugu için mağazalar elinde olanların fiyatını yükseltti bir anda
Meri-Mel barlasmom55 Bununla gorseldeki aynı mama değil içeriği aynı mı bilmiyorum fakat yine de hanfendi baksın yanlış yönlendirme olmasın diye iki görseli de yükleyeyim kendisi karar verir
esr-svd esr-svd merhabalar bana net bir şey söyleseniz mama ihtiyacımız var lütfen. Nasıl alabilirim sizde
Busrakurumluer esr-svd elimde var aldığım fiyata veririm bulamadım içn bnde fazla almştm ama artk kızım mama içmiyor