NmalkoC sanmam eskiden de öyle diyorlardı. Şöyle belki sorun bizdedir evet çocuklu ev bazen yemek içinde 15-20 dk bekliyor veya yarım saat. O kadar para veriyorsun 15-20 dk seni idare edecek kalite yok. Bende bebek deterjanı kullandım ama yemek kokusu çekti içine. Sirke karbonat denedim işe yaramadı. Kaşıkları özellikle sürekli yemekle temas halinde olduğundan ilk onlar koktu.