8 günlük bebeğim var sarılığımız 9. Sürekli emzirmeye çalışıyorum çok şükür sütüm de var ama bebeğimi top patlasa zor uyandırıyorum. Gece biraz daha gözleri açık oluyor ama ağlamıyor bile.doğum kilosuna döndük günde 6-7 kakalı bezimizde var ama yinede çok uyuduğu için panik oluyorum. Bana yardımcı olur musunuz anneler