duygu_aslanalp Dünden beri çok huzursuzdu ne yapsam ağladı ateşi 37.1 ile 37.9 arasında gitti geldi. 37.9 u görünce Calpol verdim tüm gece de hep huysuzdu doğru düzgün uyumadı. Sizce diş ağrısı mı bakar mısınız? 
mooomm01 duygu_aslanalp diş kabarıyor muhtemelen ama o köpek dişleri en erken şişip en geç patlıyor 🫠 ateşinin o kadar yüksek olması garip bence bir doktor muayenesi yaptır belki de farklı bir şeydir kuzum
duygu_aslanalp mooomm01 öyle mi diyorsun parmağını uyurken bile ağzına oraya götürüyor sürtüyor o yüzden öyle düşündüm 🥹 doktorumuza bir yazayım ona göre muayeneye götüreyim.
derinsmayko duygu_aslanalp diştir o zaman ateş konusu da bebekten bebeğe değişiyor bence çünkü biz 39a kadar gördük hatta doktora götürdüm o gün doktor muayenede gayet normal hasta değil dedi sonra sabah tık yok oldu ateş
duygu_aslanalp derinsmayko evet sabahtan beri keyfi normal ateşi de tekrar çıkmadı çok şükür bencede diş gibi jel varmış onu alıcam eczaneden bugün.
annebalim_ duygu_aslanalp zeytınyagı karanfıl yap bıde tetagıl dok ağzına geçerse dıstır yoksa zaman kaybetme gt bogaz enfeksiyon ü olabılır gecen bende gec kaldım uc gün diş düye gtmedım çocuğumun bogazıymıs uc gün ne o uyudu ne ben perısan olduk
duygu_aslanalp annebalim_ çok geçmiş olsun size de tabi durumunu takip ediyorum eğer huzursuzluğu, ateşi devam ederse bugün de götüreceğim. Şuan durumu iyi gibi ateşte yok. Eşim de çalıştığı için tek başıma doktorumuza götüremiyorum maalesef.
anneann Merhabalar benin bebeğimde 3 ay 12 günlük gösterdiğiniz yerler benim bebegimdede aynı şekilde kızarık henüz hiç dış cikartmadik diş mıdır bizimki de
duygu_aslanalp anneann merhaba zannetmiyorum sizin bebiş daha küçük 5.5-6 ay gibi başlıyor bu durumlar diye biliyorum
duygu_aslanalp girlmomm parmağıyla çok uğraşıyor eli hep o bölgede uyurken bile parmaklarını oraya koyuyor o yüzden öyle düşünüyorum birde beyazlaşmış baya.
duygu_aslanalp mooomm01 ateş de huysuzlukta devam etmedi çok şükür doktorumuz tetagil granül önerdi onu kullanıyoruz muhtemelen diş gerçekten parmakları hep ağzında.
mooomm01 duygu_aslanalp tetagil rahatlatıyor bizde kullanıyoruz çok huysuz olduğunda calpol verebilirsin rahatlatır kuzucum