babylove_ Evde takip edin. Kusma ve bilinç kaybı yoksa, göz bebeklerine ışık tuttuğunuzda büyüme olmuyorsa, kulak arkasında morluk oluşmuyorsa, elinizi sağdan ve soldan şıklattığınızda tepki veriyorsa, sizi tanıyorsa, tanımadığı kişiye şaşırıyorsa yani yabancılık kavramı varsa, hareketlerinde bir tuhaflık yok ise normaldir. Evde dikkat etmeniz gereken detaylar bunlar. Çok geçmiş olsun ☘️