btba biz pazartesi gittiğimizde anne babasıyla beraber gelen çocuklar da vardı ilk gün olduğu için zaten öğretmen toplantı felan yaptı 2. Gün babasıyla geleni pek görmedim zaten 40 dakika kadar uyum için çocuklar sınıfta etkinlik yaptı biz bahçede koridorda felan bekledik sonra da 10 dakika bizi içeri aldı toplantı yaptı dağıldık artık pazartesiden başlar. Bende bebeğimle bekledim biraz zor oldu. Okul açıldığında öğlen ben bırakırım akşamları babası ara sıra alır artık.