Sonbahara giriş yaptik, havalar hafiften serinlemeye basladi… Haliyle gribe yakalananlar vardir, iste onlar icin evde yapilabilecek dogal antibiyotik, bircok anne biliyordur zaten :)
1 buyuk dis sarimsagi ezin, 5-6damla limon sıkın, istege gore biraz da bal ekleyin ve sabah kahvaltidan sonra tok karna yutun :)
Emziren annelerden bebegine de gecer. 1 yasina kadarki bebeklere bal yasak biliyosunuz zaten :)
Hastalık zamaninda hergun tuketiriz oglumla, normalde haftada 2 kere yapariz :)
Birde ek olarak hindistan cevizi yagini da hergun birer cay kasigi tuketiriz, ister sade tuketin ister birseyle karistirip, oglum sade yutar, ben kahveye karistiriyorum :)
bagirsaklara cok faydali, kabizligi giderici ozelligide var…
Bogazim agrirsa ekstra bal limon da yaparim o da rahatlatir :)
Grip olanlar kolay atlatir insallah, sifa olsun hepimize 🌹🙏🏻