4 buçuk aylık olduk her şey çok güzel ilerliyordu iki buçuk aylık olunca geçti gibi ta ki üçüncü ayda rota aşını yapana kadar yine gaz sancımız azaldı ama hala devam ediyor geceler özellikle bu ne zaman geçecek Allah aşkına geçiyor diyin ben inanın çok yoruldum