besyig kreş için çok erken Ben de kreşte çalıştım biliyorum ortamları En azından kendini ifade edip bir zarar geldiğinde kendini savunacak durumda olmalı tuvalet eğitimi için ben de denedim 2,5 yaşında ama bayağı zorlandım geri döndüm Biz de emzik sorunu vardı Yenice onu hallettim Biraz daha sakinleşsin düzen kurayım yeniden deneyeceğim İnşallah