1mom1 oda ısısını 24-25 derece arasında tutuyorum, her gün elini yüzünü boynunu mutlaka 4 kere siliyor ve kuruluyorum, boynunu kuruladıktan sonra ya pişik kremi ya da bebe yağı sürüyorum, dışarıya çıkaracaksam ya sabah 10dan önce ya akşam 18den sonra çıkarıyorum