3315 Bizimki de öyle şu an, bu ay 2 yaşına girecek ve deli gibi direniyor uykuya. Kendisi desteksiz uyurdu, ayakta sallamaya başladım uyusun diye, sabah akşam dışardayız oyun alanı park oyun evi yorulsun uyusun diye ama yok yok, blw yerdi meyvesine kadar yedirir oldum, bağımsız oynardı artık kafa kafaya verip oynuyoruz, akşam 8-8:30′da yatar uyur sabah 7′de kalkardı dün 10′da yattı mesela ve 6:30′da kalktı. Depresyona girmek üzereyim gerçekten 🥲 inşallah geçer