pinkbutterfly06 Kızlar 2 ay önce spiral taktırdım sonra korunmasız ilişki oldu kan geldi kontrole gittim iltihap gördü antibiyotik yazdı sonra adet oldum yeni bitti bikaç gün önce ilişki sonrası tekrar kan geldi tekrar kontrole gitsem mi acaba normal mi
hayalperest__ pinkbutterfly06 normal heralde ya bu spiral düzenimi bozdu zaten 5 gün olan süre 11 12 güne çıktı ama mecburum yapacak birşey yok fazla kafa yormamaya çalışıyorum :) sizin ki geçti mi
pinkbutterfly06 hayalperest__ geçti canım bi iki kere oldu geçti de adetim yaklaştı bakalım ilk ay çok yoğun olmuştu bakalım bu sefer ne olacak
pinkbutterfly06 feyzayilmaz evet ya o değil bide kaydı mı niye böyle oldu vs vs oda bi stres sebebi adet dönemi yaklaşınca olacam mı korkusu ayyy 3 yaş ve 5 aylık iki oğlum var başka çocuk düşünmüyorum dikkat etmem lazım 😂