Benim bebeğimin de bacak ve kolunda oldu kabarık gibi cildi kuruluktan oluyormuş. Bende egzama sanıp korkmuştum şimdi bol bol nemlendiriyorum eczane bepanthol krem aldım biraz pahalıydı ama faydası görmeye başladık bol bol nemlendirme özellikle banyodan sonra 😇