altioktuana Selam kızlar, Bebeğim emerken bir 2-3 dk aonra süt gelmeye başlıyor. Bu normal mi? Yoksa sütümün azaldığı anlamına mı geliyor. Bazen memem acıyo bu nedenle. 17 aylık kızım.