Zera aslanmommy Suan 3 aylik, kaka yapmiyorsa degistirmiyorum yenidogan zamaninda degistirdim bir tek 1,5 aydan sonra degistirmedim. Bezini cok ozenli bagliyorum ki sizinti yapmasin diye, yapmiyor da ama tabii bezle de alakali bu durum.
ZeydsMom aslanmommy uyutmadan once deyisirim sonra da ellemem. Kaka yaparsa tamam ama deyistirmek lazim. Onceleri bilmiyordum ya gece her yemeye kalktiginda temizlerdim suyla yikardim bezin degistirirdim.
ozr42 aslanmommy değitirmiyorum . Bezininizi değiştirebilirsiniz taşırma yapıyorsa . Ben Molfix kullanıyorum çok memnunum. Uyutmadan önce altını temizliyorum .
nnoktaa aslanmommy 4 aya kadar sık emziriyordum çiş varsa alıyordum. Sonra uykuları iyice sapıttı. Emzirme azaldı. Kaka yoksa değişmiyorum. Bez bedeni küçük geliyor olabilir. Prima aslında iyi bir markadır ama siz başka bezleri de deneyin.
dlos aslanmommy Taşacak gibi olursa değiştiriyorum yani gece beslenmesi olan bebeklerde istyor bazen. Bi ara bbay turco kullanrım o aşırı taşma yapıyodu. Şiödi goon gold olanı kullanıyorum arada da molfix pure and soft ikisinden de memnunum. 4 den önce değiştirmeye çalışıyorum 4 den sonrasında uykuları çok derin olmadığı için dağılabiliyormuş.
ASnowflake aslanmommy kaka yapmadıysa değiştirmiyorum o bezi bende kullandım hiç sızdırma yapmadı büyük kullanıyor olabilir misiniz
meteal Meraba 13 aylık benim bebeğim ben önce değiştiremiyorum gece şimdi ben de değiştiriyorum gece bir kalkiyorum çok islatmis altını üstüne çıkmış oluyor molfiks kullanıyorum acaba bir sıkıntı mı var
happy___ aslanmommy ben gece uyandığında bezine de bakıyorum çiş yaptıysa değiştiriyorum mutlaka. Öyle yatıramam çiş dolu bezle. Emmeye kalkınca bezine de bakıyorum . Uyursa kaldırmıyorum ama kendi uyanırsa.
lazzz61 aslanmommy ben sabah uyandığı zaman değiştiriyorum bezini gece büyük abdestini yaparsa öyle çünkü uykusunun bölünmesini istemiyorum molfiks kullanıyorum prima maalesef bozdu kendini
motherisbackk aslanmommy küçüklüğünden beri nerdeyse yapmıyorum taşıyosa numara mı değişseniz acaba bizde hiç taşırmadı
suheyla92 aslanmommy su an goon ve molfix beğendiğim icin onlari kullaniyorum ama her marka denedim dandiginden en iyisine kadar gece de degismedim hic cis falan olmadi. Benmki de 6 aylik erkek. Neden oyle oluyor ki bedeni mi yanlis ic bantlari mi duzeltmiyorsunuz.
aslanmommy suheyla92 yok valla bu gece tekrar denedim bütün her yer battı. 6.800 kilosu 3 numara kullanıyorum.
Prensesannesi424242 aslanmommy gece değiştirdiğim zaman uykusu açılıyor o yüzden uyutmadan hemen önce değiştiriyorum biz molfix kullanıyoruz henüz her hangi bi taşırma yaşamadık
onefinemom aslanmommy ben şöyle yapıyorum, eğer değiştireceksem çok çiş varsa emzirmeden önce değiştiriyorum. Sonra emzirince uykuya geçiş daha kolay oluyor öyle yapabilirsiniz
aybarsmom34 Kaka yapmadığı sürece asla değiştirmiyorum. Molfix kullanıyorum ve evet sabaha kadar bezi dolu oluyor ama taştığını görmedim şükür.
gamzetalha aslanmommy ben sleppy kullanıyorum sızma asla olmadı külot bez. Ve yeni doğan harici hiç değiştirmiyorum bezini gece eğer kaka yapmamışsa