Merhaba kızlar 8.5 aylık erkek bebeğim var gece uykuları aşırı düzensiz. Akşam 8-9 gibi uyutuyorum bazı gecelerler gece 1 de uyanıyor oyun istiyor, ertesi gün 2de uyanıyor oyun istiyor, diğer gün 3-4-5 de uyanıyor oyun istiyor. Bu uyanmalarının sebebini bi türlü bulamıyorum. Bir yeri ağrıyor olsa kalktığında keyifli olmaz diye düşünüyorum. Sizde de böyle sorun yaşayan oldu mu? Uyku konusunda ki tüm önerilerini bekliyorum artık çok yoruldum her gece uykusuzluktan yardıma ihtiyacım var 😔😔