byzss Kızım 11 aylik burun akıntısı var burnu çok dolu tıkanıyor uyanıyor surekli serum fizyolojik yaptırmıyor yapıyorum aşırı ağlıyor burnu tekrar doluyor evde ne yapabilirim bunun için
Miracinannesi_ byzss grip olduğu zamanlar kıyafetine 1 damla cold mix damlatiyordum rahatlatiyordu 11 aylikken ballı zencefil iciriyordum semptomları hafifliyordu bal konusunda her bebek bir değil ben risk aldım gözlemledim şükür sorun olmadi
sarmaliklahana byzss benım kızımda yaptırmıyor. O yüzden öğlen sıcak duş, suyla temizliyorum burnunu açılıyor hemde. Birde yatmadan önce sıcak duş. Yine yanı sekilde temizliyorum rahat uyuyor. Saçlarını mutlaka kurutuyorum
byzss sarmaliklahana Miracinannesi_ peki hastayken beslenmesini nasıl yapıyorsunuz acaba ne yapsam biraz daha rahatlar gece hiç uyumadık
Miracinannesi_ byzss sıvı ağırlıklı besleniyordu corba sıkma portakal suyu bol bolda su icirmeye çalışıyordum canım günde iki defa duş aldırdığım oluyordu 2-3 gune normale dönüyordu ciğere indiyse antibiyotik gerekebilir doktora goturmediysen eğer bir muayene etsinler
sarmaliklahana byzss ben genelde corba tarzı yapıyorum et sulu ve bol sebzeli. Zaten iştahsız oluyor anca corba içiyor zorla. Veya yogurt ayran tarzı seyler içini serinleyecek seyler oluyor.
byzss Miracinannesi_ öksürüğü yok şu an burnu çok akıyor ve geceleri çok tıkanıyor ben de bugun sizden duyunca bir öğlen bir de akşam uyumadan banyo yaptırdım banyo da bile sumkurmuyor ya nefesini tutuyor ben sıkıyorum geçer inşallah