Defnelinamm12 merhaba oğlum 16 aylık ,ne oyuncak olursa olsun biraz oynayıp sıkılıyor. Artık oyuncaktan ziyade evdeki malzemelerle etkinlikler yapıyoruz,sosyal medyada çok güzel sayfalar var.Gecen hafta kargo geldi büyük bir koliyle ben de araba yaptım koliden,oyuncak direksiyonu vardı onu da önüne taktım ,çok sevdi oynuyor hala,şaşırdım ben de keşke daha önce yapsaymisim dedim :D Artık bundan sonra koli buldukça ev, araba,gemi artık ne yapabilirsem :D Bir de en çok sevdiği ici ıvır zıvır dolu kutuları karıştırmak ,renkli kurdeleler,bantlar ,kalemler vs.