Benim kızım şu an 8 buçuk aylık. 2 ay öncesine kadar ciğerine kaçıyordu ara ara. Biberonla besliyorum baya tıkanıyordu ters çevirip vuruyorduk kusuyordu öğürüyordu kızarıp tıkanıyordu.. sanırım bebekten bebeğe değişiyor benimki genelde gece beslenmesinde böyle oluyordu. Korkudan dua ede ede besliyordum.Şimdi yattığı yerde biberonu baş ucuna koyuyorum uyanıp kendi içiyor🥰 yani olağan şeyler korkma Allahın izniyle hiç bir şey olmaz. ( bu arada hemşireyim🤣)❤️