Yelda35 Bu gebeliğimde resmen uykum yok ve hiç kusmam yok şükür. Ama normal mi bu?
Her gebelik bir geçmiyor yani çok normal. Ablam ilk çocuğuna hamileyken 6 ay serumlarla beslendi, ikinci hamileliğinde hafif bulantıyla geçirdi. Belki ilerleyen haftalarda başlayabilir ya da hiç başlamaz. Umarım bu şekilde devam eder 🌸