neslhnalbyrk Arkadaşlar merhaba bulgurluda oturuyorum bu çevrede çocugunu kreşe gönderen var mı acaba??
civcivinannesiiii neslhnalbyrk bende öyle komşuyuz☺️ tanıdığımız Bulgurlu İsabet Anaokulu ile anlaştı ama detay bilmiyorum
ferdagul Benim yeğenim de bulgurlu isabet anaokuluna gidiyor 15 diye biliyorum yengem eğitimleri çok iyi diye döylemişti ben de Eyüpoğlu kokejinin orada oturuyorum