İyi akşamlar oğlum 8.5 aylık. Doğduğunda çok az saçı vardı onlar da döküldü daha sonra saçı çıkmaz başladı hem çok seyrek hem orta uzadı baya uzadı yanlar boş ben sıfıra vurdurmak istiyorum kimileri 1 yaşını bekle diyor o yüzden çok kararsız kaldım erken mi yani ? 1 yaşı da beklemek istemiyorum şimdiden eşitlensin uzasın istiyorum ama bebek yine bebek saçları çıkar seyrek çıkar diyorlar fikrinizi öğrenmek istiyorum kestiripte üzülmek istemiyorum 🤷♀️