Bana kadın doğum doktorum emzirdiğin müddetçe 1-1,5 yıl adet düzensizliği olur hatta çok gecikmeli olduğun dönemler de olur demişti bi ara 20 gün gecikmişti tekrar hamileyim sanmıştım doktora gitmiştim o zaman demişti nolur n olmaz aklımda kalmasın diye kan testi vermiştim negatif çıkmıştı testim