saribakir bizimkinin dişi var ama ilk kızımda de bu tarz işlere girismedim yemek sonrası bol su veriyorum, 1 yaşından sonra da basit bir çocuk fırçası aldım ben diş fircaladikca yanima aldım beni taklit etti öyle öyle öğrendi şimdi 4 yaşında kendi dişlerini kendisi fırçalar çok şükür bir problem yaşamadık zaten öyle çok şekerli gıdalar da tüketen bir çocuk değil