Aag kızım 3 aylıkken döndü ama en büyük etkenin yüz üstü bırakmam olduğunu düşünüyorum. Hastaneden eve geldik 2 günlüktü yüz üstü bırakmaya başladık doktor hep iyiki tummy time yaptırmışsın diyor, tabiki hep başında bekledim 5 dk 10 dk sürekli yaptırdım