Sweetbaby dirençli ateş var ise dergal acile gitmenizi öneririm bizim de öyleydi crp yüksek çıktı kanında enfeksiyon olduğundan dolayı ateş düşmüyormuş 3 hastane gezdik anca sonuca ulaşabildik hala antibiyotik kullanıyoruz 11 aylık nereden nasıl oldu niye oldu bilmiyorum ama crp 35 ten 9 a düştü şimdilik, ateş ısrarcıysa acilen gitmelisiniz ilerlemesin bir şey varsa bile, ateşi kaç oluyor bizim 38.5 u da geçiyordu ve sorunuza da cevap vereyim hemen çıkarttıysa vermeniz gerekiyor tekrar