Hanımlar bebeğim 3 aylık olucak 6 gün sonra ama son 1 haftadır çok huysuz huzursuz sürekli bi ağlama sürekli kucak. Özellikle uykusu gelince uyutmaya çalışıyorum yok iki dakika gözlerini kapatıp tekrar ağlıyor emziriyorum emiyor sonra ağlıyor. Gazını çıkarıyorum, karnı tok. Elleri ağzında sürekli sebep nedir var mı bunu yaşayan?