Bebek234 Yani hep böyleydi 4-5 kez yapar günde doktor kilosu boyu iyi metobalizma hızlı dedi ama bilmiyorum yaşayan varmı 15 aylık 11 kilo bana kilosu da çok çok iyi gelmiyor çünkü doğum kilosu 4 e yakındı napacağım bilmiyorum
defnemiraybebek Bebek234 kaka yapması bence normal sayıda kilosu da baya iyi kızım 15 aylık 3400 doğdu şuan günceli 9.5 doktor kilosunun birsz az olduğunu ama boya gittiğini söylüyor
63_hulya_63 Bebek234 kilosu gayet iyi .her çocuğun tuvalet yapma alışkanlığı farklıdır kimi 2 güne bir tam bez dolusu tek seferde yapar .kimisi azar azar günde 2, kez yapar değişiyor metabolizmaya göre
Bebek234 defnemiraybebek yani neredeyse her öğünün ardından hemen yapıyor anlamadım cok fazla geliyor bana geçirgen bağırsak filan duydum onla ilgili olabilir mi diye içim içimi yedi